3月2日

私の親友と私はバレエストレッチ教室のトライアルレッスンに参加しました。

理由は私の病気にと彼女の病気にトレッチがいいことと

私が11月のバレエの発表会に子供と一緒に出ることになったので、

初心者でもできるレッスンをふやすためです。

私も友達もきもちよくストレッチできて、入会することにきまりました。

 

 I took a trial lesson of ballet with my friend.
 because i heard that strech is good for our  ill.

and i think that It can be a good training for the exhibition

that I will join with my daughter in November.