3月5日

お友達のわんちゃんがベイクオーターのマスコット犬コンテストにでるので、応援に行きました。

席の場所取りもあったので、お弁当をつくって4人で11時半に到着。

13時開始なので、いい席を取って、お弁当をたべました。

40匹のわんちゃんたちがでたそうですが、娘があきてしまって、前半は終わった時点で

友達のわんちゃんもでたので。帰宅となりました。

残念ながら友達のわんちゃんは入賞できませんでしたがとってもがんばっていました。

感激をしました。

As a dog of my friend was gonna join a dog competition at Bay Quarter,We went there to cheer him.

It takes staking out the best spot in advance.

Four of us arrived at the place at 11:30 with handmade lunch boxes,

As it started 1:00pm. We had lunch at the best place

It was announced 40 dogs joined in it.

later my daughter got bored

andmy friend’s dog had finished his performance by the end of morning program, we left there.

Unfortunately he didn’t get any award but he did his best. that moved me.