3月18日

朝から弟が足場を架けに従業員二人連れて来てくれました。

今日はのえみの学校の年長さんたちの卒業式なので、

お礼だけいって、急いで向かいました。

とてもアットホームなすてきな卒業式でした

一人ひとり、感謝の気持ちを伝え、親もそれぞれが感謝の気持ちを伝えます。

生徒全員でダンスを踊り、食事会では卒業生一人ひとりが物語をつくりは発表

など、私自身もこの学校にかえて、のえみによかったとしみじみ思いました。

 

 My little brother came with his two employees to scaffold my house today
I said a quick “thanks” and rushed to my daughter’s school because it was the day for graduation ceremony for senior graders.
the ceremony gave me homelike atmosphere
Each student expressed gratitude and so did their parents
And they all danced together,
At a ceremonial dinner, each of those students made presentation on their make-up story.
it brought home to me what a good decision we made to switch to her current kindergarden.