3月24日

ゆうな先生のバレエレッスンをうけました。

1週間以上あいてしまいましたが、私に合わせてくださって、

かなりやさしいメニューでしていただきました。

11月の舞台までとにかく通い詰めて、がんばるつもりが、

すっかりバレエに夢中になっていることにびっくり。

 I took teacher Yuna’s bullet class
She generously offered a relatively less demanding menu, knowing that I was away from practice for more than a week. I’m going to keep taking lessons until November’s show.
Without knowing it, I’ve been on a ballet kick .