3月26日

みなでシング3Dを朝から見に行きました。

テンポがよく、あっというまの2時間でした。

期待以上におもしろく、全員大満足でした。

第2弾も決定したようで楽しみです。

 

滝沢君が来る日だったのでバレエのレッスン用の鏡とバーを組み立てて

設置してもらって、今日のレッスンでさっそく使用できて大満足の一日でした。

 we all went to see the movie Sing 3D this morning.
Storyline developed so nicely that I felt 2 hours flied so fast.
Everyone got so satisfied with it. it was more than we’d expected!
Next episode seemed to be released some day.
Since Takizawa was coming today, we had a mirror and bar for ballet set up.
And we’ve just used them in today’s class, it’s great!