4月23日

朝から 手と足の爪のネイルでした。

ここのところ、お任せにしていたので、ネイリストさんがはりきって

考えてくれるので、今更自分で選びたいとも言えずで、気に入らなくても

我慢することがあるのですが...今回の手の爪は気に入りました。

変なところ小心者で、相手に悪くて言えないとかが私の悪い癖だ...

足の爪は自分で選んだので当然気に入っています。

 

その後バレエ、初参加の日曜クラスに行ってきました。

この間の木曜日のように、基本に忠実にやってくれて、とても気に入りました。

体験の人と初めての私がいたからかもしれないので、もっかい参加してみようと思います。

 

その後は髪の毛のリタッチをして家にもどってから

またバレエ個人レッスンをしました。

苦手なポーズ3つを教えてもらいました。

レッスンでできるといいのですが...

また個人レッスンでゆっくりじっくりやるつもりです。

次回からはストレッチは30分にしてもらうことにしました

40分ではながすぎるので、いろいろポーズをやらないと11月にまにあわない!!

I went for mani-pedi this morning
these days, I’ve left it up to my manicurist what kind of designs will be best for me.
And she was full of enthusiasm in work, so I couldn’t tell I want to choose the design,
sometimes, I settle down with recommended design, even if it wasn’t my taste
But this time, she did a great job.
I have to kick a bad habit of not being to honestly express my feeling, I get softy at a odd moment
Since I chose pedicure on my own, I’m very fond of it

later on, I attended Sunday ballet class for the first time.
Like she did on last thursday, teachers based my lesson on basic, so I liked it
I’m going to take part in it once again to make sure that they weren’t teaching like that just because there were trial students and me.

afterwards, I put retouch color on my hair and went back home
I also took private ballet lessons.
She taught me three positions I’m not good at.
I hope that I can do it next time
I’m going to try them in my private lessons little by little
I asked for doing 30 minutes stretch from our next class
Since 40 minutes stretch is too long for me to master a variety of positions by November