5月6日

ついに帰国の日です。

11時がチェックアウトなので早起きすれば屋上プールに行けるのですが

徳英美はまったく起きる気配がないので一人で行ってみると、もうオープンの6時半にお客さんがそこそこいました。

 クリスと景色をみせながらskypeで話しながらプラプラ歩いて、部屋にもどりました。

ケーブルカーと観覧車と繁華街歩きと中華街系のタウンめぐり などやり残した感が

たくさんのシンガポールまた来たいです。

朝食をすませチェックアウトをしガイドさんと空港までいきました。

空港で免税の手続きをとり、出国しようとしたら、かわいいとかのえみによってくる女性が!本当にのえみはここSGでかわいいかわいい いわれまくりで

ありがたいことです。

帰りは旧型の飛行機でした。

おもしろい映画がなくみてなかったSTARWARS エピソード 2,3をみました。おもしろすぎでした。

そして無事帰国できました

いろんなことに感謝!!

Finally it’s the day we are scheduled to go back home.
Since we’re going to check out at 11:00, we still could enjoy roof-top-pool if we woke up early.
But there was no sign of Noemi getting up, we went there alone. There had already been so many people at the moment it opened - 6:30. I chatted with Chris, strolling in town, enjoying scenery, later I went back to my room. There are still some things left that I want to do next time, such as cable car, ferris wheel, strolling downtown. I’d love to come back.
After breakfast, we checked out and went back to airport with a tour guide.
Doing procedure for tax-exemption, a woman came over and called my daughter pretty when we were about to leave the country. I appreciated it a big time.
We hopped on an old modeled airplane.
I initially thought there was no any fun in available movies, but I ended up having so much fun in Starwars episode2 and 3. we landed on Japan in one piece. I appreciate all service we got!