5月11日

今日は朝9時からカウンセリングでした。

本来はこの時間がいいのですが、初診の方用に開けておきたいそうなんで、

空いてるときだけ予約をいれてます。

そのあとは、電車で移動してバレエレッスンしに石川町までいきました。

今日は人が少ないほうでした。

スマホを忘れたのでいったん家に帰ってから、まちにまったひとみ先生の

バレエレッスンに行ってきました。親切に教えてくれるので、本当にありがたいです。

入門Aも出てみたいです。

そのとは腸のマッサージに行って、徳英美のバレエでした。

今日はいつもと違い、徳英美のバレエのあと、私たちエイジレスクラスの発表会の振り付け第一回目です。ようこさんはさすがにすぐ覚えますが、私は本当に覚えられない。。  私が長いことヨガをやってるのも、宿題も覚えなきゃいけないことも、なにもないから、気楽でいいからなんだろうなとしみじみおもいました。

さっそく、みね先生に私のパートをおどってもらって撮影したので、この画像みながら練習に励まなくちゃ!!とおもいました。

I had a counseling at 9:00 today.
I hope I had it at the time but the hospital wanted to set the time our for a new patient.
So I went there only when it has vacancy at the time.
Later, I took train to Ishikawa town to have bullet lessons. Fewer people were there.
and then I went back home because I forgot my cell phone, next up was my favorite Hitomi’s lesson. She took a very good care of students, I also want to take beginner A course,
After I took massage and went to Noemi’s ballet lesson,
Unlike usual lessons, I had a choreography lesson for aged class students after my daughter’s class, Yoko was quite a fast learner but I am not. I have long enjoyed Yoga class. This is, I honestly think, because I’ve been from pressure such as remembering things for next lessons.
Now that I shot the video while Mine was dancing, I have to work on it, watching the video