5月18日

のえみのバレエの後、パパと皆でステーキやさんに行きました。

私と母はアワビ、カレーライス、魚などを注文しました.

すべて母と半分ずつで、のえみはパパのステーキを2切れもらいました。

たべれるかなと心配してたのですが、問題なく食べてくれたので、よかったです。

朝からほぼ食べないで待っていたかいがありました。

おいしくて大満足!!

私が幼少のころ、外食も多く、高価なものを食べさせてもらっていたので、私も

いいものを食べさせてあげたいです。

一週間に1回外で外食できれば理想的です。

来週もどかいければいいな。

 

After Noemi’s bullet lesson, we, including daddy, went to a steak house
Mom and I ordered abacus, curry and fish etc.
We split all of them and Noemi got 2 slices of steak from daddy.
Though I wondered if she could eat them, but she enjoyed it without any problem
It was worth waiting without eating anything since this morning, So yum!
when I was a little girl, parents often went eat-out and let me eat something expensive.
So I wanted to let my daughter do the same thing
It would be ideal if we could go eat out once a week.
I hope we can go there once again next week!