5月20日

今日はショウバレエの探求が学習の日でした。

行けばたのしいはずと思って参加させていますが

前回もそうでしたが、どうも集中して話が聞けないようで

もらってきったプリントをみて質問してみましたが、

残念なことに答えが返ってきませんでした。

楽しんでくれてればいいのですが...

午後はプールです。

今日も楽しく参加してきたようでよかったです。

私はひとみ先生のレッスンを受けました。

彼女のレッスンだけは絶対にうけたいので、満足です。

It’s the day for exploration of ballet show.
I hope she can have fun once join it but, like precious lesson, she seemed to have trouble focusing on listening to someone. To my regret, I got no answer when I asked her several questions on her lesson
I just hope that she can enjoy the class
in the afternoon, she joined swimming
She seemed to enjoy it, which made me happy
I took Hitomi’s lesson, I don’t want to miss her lessons, I’m satisfied.