5月25日

ボケッっとしててレッスン2つ逃してしまいました。

ものすごいショックでしたが、勇気をふりしぼって

最後のひとみ先生のAだけ出席してきました。

そのあとはのえみのバレエを観にいって

パパとみなでディナーにいきました。

はじめてのとこだったけどおいしかった。

I spaced out and missed 2 lessons
I was in shock but shook myself and took Hitom’s last lesson, class A.
Later I saw Noemi’s bullet and went to family dinner.
I had never been there before,but it tasted so nice