5月27日

徳英美の水泳に付き添いました。

本当に水泳が好きみたいで、1つランクアップもしてました。

相変わらずのふざけてる場面もありましたが、塾の時とは明らかに違います。

お菓子もいっぱいもらって帰りの車で食べて満足してました。

もどってからひとみ先生のレッスンを受けましたが

時間まちがえてギリギリ15分遅刻でうけれました。

一番前のバーを開けてあったので、集中して覚えてました。

割とできてびっくりです。

I went to see Noem’s swimming, She certainly likes it, and has stepped up one rank!
As always, she sometimes doesn’t focus on classes but she looks nothing like when she is in cram school. We got bunch of snacks so ate them on our way back home.
Later, I took Hitomi’s lesson but I get mixed up scheduled time and was 15 minutes later for it.
the frontmost bar was open so I gotta focus on it, I did better than what I thought, Yeah!