5月30日

JのDVD上映会の日でした。

それなりの人数の人が来ていました。

内容にびっくりです。

私には無理だと心折れました。

受験ってこんなに大変なんだと

認識があまかったなと...

落ち込んだ一日でした

I went to J’s DVD viewing
There were so many people there, I was surprised.
The content of the show was surprising. I almost caved in how hard entrance test can be for children,
I should have known better.. It was a day of disappointment.