3月25日

久々に新しいマウスピースをゲットしましたよ。

長いこと、差し歯の治療ををしていましたが先週終わったので

マウスピースをつくりました。

作ったあとにきがついたのですが、某歯医者のときは口の中にほほの裏側に

噛んだあとがくっきり直線のようなかんじでついていましたが

いまかなりなくなっています。

噛み合わせをきちんと修正してくれるだけで、こんなにちがうのかと

驚きました。

高いだけあって今の歯医者さんは腕もよくて、担当のドクターは格好良く

いいことだらけだと、気分のよい一日でした。

Since I’ve long taken treatment for an implant tooth, but it’s come to completion, so I had a new mouth piece made for the first time in a while.
What I noticed after I got it was this mouth piece fits so well that I had no trouble in clenching, it wasn’t the case when I went to see a different dentist.
It reminded me of how important improving dental bite properly is.
A current dentist actually lives up to his reputation and he is worth the fee of treatment. Plus my attending dentist is good looking, it was a nice day.