3月31日

娘の春季講習の第2弾ガスタートしました。

この日も付き添い母にお願いしちゃいました

体育のみでしたが、あいかわらず彼女だけ話を聞いてない、こっちに向かって手を振るなど、だれもしてないことをして、母は恥ずかしかったらしい。

 

お試し期間中の水泳の最終日でもあり、ニカも一緒に行きました。

途中で母も来ましたが、相変わらず、こっちに手を振る行動が目立ったていました。

ほかの子は一切やってません....

 

the second series of my daughter’s spring seminar has just begun.
I asked mom to accompany her this time too.
It was PE class. She seemed as out of focus as ever, because she didn’t listen to teacher’s instruction and waved to my mom. Mom said that she was embarrassed.
it was also the last day of swimming trial, Nika came along with us.
During the practice, my mom came too. My daughter , as usual, waved to us, and she stood out like a sore thumb, ‘cause nobody in the practice behaved that way.