5月10日

姫野クリニックの日でした。

3週間ぶりですが、ついにまた、サプリメントの再開に成功しまして

この3週間しっかり飲みました。

また1からやりなおしだけど、やはり直したいので、自分にあまり負担のかからない状態でがんばりたいです。

今日はお義母さんのところにそのあと顔を出し、娘を迎えに行き、

すぐに娘の塾にいきました。塾にはいつもの母と私で引率です。

今日はいつにもまして、娘の態度が悪く、ヒヤヒヤさせられました。

体育は母に任せて、エクステつけ直しにMスラッシュに行き、体育が終わった娘とい母が私を迎えにきたのですが、娘がネイルやりたいとい言い出したらしくやってました。

その後は皆で一緒に帰宅しましたが

ボイトレの予約が今日は19時からだったので またおでかけ。

本日は声がさらにでなくてだめだめでした。

 

 It’s the day for going to Himeno Clinic.
it’s the first visit in three weeks, I successfully picked up taking supplement without forgetting it.
I went back to the drawing board, but I want to do my best in treatment, after all I want to get recovered. I went to my mother-in-law’s and picked up my daughter and went quickly to her cram school. I always bring my mom there. My daughter got all the more disobedient in the class, which made me jumpy. I asked mom to take care of PE class, then went to M slush to re-fix mani.
After my daughter finished her class, they picked me up and they told me that my daughter wanted to try manicure so I let her try it out. After coming back home together, I alone left home for 19:00 appointment for voice training. I was no good today, didn’t produce a beautiful voice