5月8日

銀行の通帳とカードを紛失したことに気づき:、朝1で銀行にいきました。

手続きはすぐ終わりました。

再発行はまら別の日になるそうです。

一安心して、腸のマッサージ ゆめか先生のレッスン、歯医者と行ってきました。

ゆめか先生の今回のはすごく難しくて参りました。

歯医者は歯周病に10年後にならないようにと歯の磨き方を教わりました。

これがまた、時間がすごいかかる....

これ毎日できるわけないとか思ったり....

徳英美のお弁当は今日はサンドイッチ(卵とイチゴジャム)

さすがに多かったので1切れずつ残してました・

よく食べてくれた。ありがとね

 I missed my bank note and credit cards so I went to the bank first thing in the morning.
paperwork was finished really fast, it seems to take a few days to reissue them
I took a sigh of relief and then went to bowel massage and took Yumeka’s lesson and visited the dentist. Yumeka’s lesson was so tough that I was in a big trouble.
I learned how to brush my teeth at the dentist so that I won’t have a gum disease in 10 years.
it takes so long a minutes that I guessed I can keep doing so.
Today’s Noemi’s lunch box menu was sandwich - egg, strawberry jam.
I made a lot so she left a slice of each sandwich. good job for eating a lot, Thanks!