5月21日

今日はボクシングの日でした。

八重樫さんと井上さんの世界タイトル戦です。

ニカと一緒に行きました。

席も招待席でみやすく TVうつりまくりのよい席でした。

結果から書いてしまうと、とにかくKOが多くて、時間が余って

待ってるいるのが退屈で眠気マックスになりすごく疲れてしまいました。

内容は残念なことに、応援に行った八重樫さんは1ラウンドKOで負けてしまいました。

もう びっくりで 会場も変な雰囲気に包まれていました。

相手はフィリピンのボクサーでニカの応援の声にもこたえていて、

試合後すぐでしたがそのばでニカと彼の一緒の写真を撮らせてくれました。

井上選手はやはり強く気持ちよく勝ってくれました。

帰りはパパがお好み焼き屋にいたので合流しました。

 

 We went to boxing champion matches for Yaegashi and Inoue with Nika today
We sat on special seats, TV camera captured us many times.
Jump to conclusion, many games finished with KO, so I had plenty of time left.
Waiting was so boring that I got super sleepy and tired
Unfortunately Yaegashi, we cheered for, got knocked our in the first round.
the whole audience was astonished, the air in the venue turned odd.
His opponent came from the Phillipines, he responded her and came to us after his match and let us take some pics. Inoue finished off his opponent with flying colors, he was really good!
On our way back, we joined husband and ate Okonomiyaki together