5月28日

今日は朝からいまひとつだったきがします。

昨日は夜9時から寝てしまい、朝まで数回起きたものの

ぐったりでした。

クマカワのバレエ海賊の席でいい席がとれていて、ニカと行くつもりで

横浜で待ち合わせしたんですが、待ってる間に眼鏡を忘れてしまっていると気が付きました。見れないのです.....近視なのだからああああ

あきらめて家に戻りました。

家に帰ってきがついたのは線維筋痛症の痛みがけっこうあることにきがつき

結局よこになってねていることになりました。

スターウオーズの4からやっていてみてないところみみれてやっと話がつながりました。やっぱしおもしろい。

I felt that drowsiness kinked in once again this morning.
Last I tucked in at 9:00 and woke up several times in midnight, but I was still fatigued.
I was going to Kumakawa’s pirate’s bullet show with Nika, since we got a nice ticket, we were supposed to meet in Yokohama, but I missed my glasses on our way. I can’t see the show because I’m near-sighted! So I gave it up and went back home
I felt that a pain from fibromyalgia syndrome was hard so lied down for rest
I watched a part of SW4 which I missed, I could get the whole picture, it’s definitely fun!