5月3日

昼ぐらいから、ウオーターパークに行きました。

イルカと一緒に泳げるらしいです

徳英美の年齢ではイルカに触れるコースのみだったので私と徳英美で参加、

母はみるだけで参加しました。結構ないいお値段だったきがします。

イルカはかわいくて、触った感触は、ゴム長靴そのものでした。

つるっつる!!

けっこう長い時間イルカに触れさせてもらえました。

大満足です。

波のプール、こどもプール 、流れるプールのほかに、スライダーが6個ぐらい?

あった気がします。

徳英美ができるスライダーは1個のみで親同伴が条件だったのですが水泳教室は帰国してからの土曜日からのスタートで、泳ぎに関しては、浮わがしかりついてる状態での6回しか経験したことないのに、流れるプールも、波のプールもスライダーも最初はおっかなびっくりだったのに、すぐなれて、もう1回もう1回とどれもやりたくて、大変な興奮状態になってしまいました。

結局6時ギリギリまで遊んで、悲しいことに私はかなり日焼けをしてしまいました。

のえみも同じく日焼けしてしまい、娘のひやけには気を使ってる親としては

ショックがかくしきれず状態でした。

徳英美がとても喜んでくれたのでそこはよかったです。

人間ドライヤーがあって大きな機械に入って 立っている強い風がくるのでかなり乾きます。

4ドルだったかな?わすれましたが、誰もやっていませんが私がそれを見逃すはずはない!!

もちろんやりました。

楽しかったです。かなり強い風が全身にかかるので気持ちいいです。

ウオーターパークを出たあとはキャンデリチャスによりました。

たくさんのかわいらしい チョコやあめが店内いたるところにかざってあって

みるだけで幸せ気分になれました。

この日もタクシーで帰り、ルームサービスで夕飯で即効ねました

 

 We went to Water Park in the afternoon.
I heard we can swim with dolphins.
My daughter and I joined a course in which we can touch dolphins, which was an only available course for kids like my daughter. It cost a lot. My mom was just looking at us.
Dolphins were so adorable, they felt like rain boots, slick-y
We were so glad since we could touch dolphins for a long time
in the park there were pools with waves, pools for kids, whirlpools, and 6 sliders.
there was only one slider my daughter enjoyed due to her age. In addition she was allowed on the condition that she was accompanied by me. As for her swimming skill, she had taken only 6 lessons in Japan and she had never swum without float, but she got so excited with all pools that she asked for another round over and over again, though she was afraid of them for the first time. She will take her swimming class on Saturday when we go back to Japan.
In the end, we enjoyed pools right until 6 pm, I’m afraid I got tanned pretty much
So did my daughter, which shocked me a lot, because I was supposed to take care of my kid’s excessive sunburn.But after all my daughter looked really satisfied, so I was glad.
There was a big machine for drying whole body, it blew a gust so we could dry our body soon.
Did it cost 4 dollars or something, I forgot, No doubt I didn’t miss an opportunity. Of corse I tried it out.
I felt great while it blew a strong wind on my body
after leaving the water park, we dropped by Candelityas. many adorable chocolates and candies were everywhere in the shop, just looking at them feasted my eyes
we took a cab to the hotel and asked for room order for dinner. later, I went straight to the bed